Första dagen med Kajsa på jobbet =D

Halloj som kanska alltid säger ^^ jag tänkte berätta lite om hur min dag har varit.
Vi kan ju börja med att jag vaknade 03:09 i morse och sen låg jag och halvsov tills jag skulle gå upp 03:50. Anledningen till att jag inte kunde somna om till att jag skulle gå upp var för att jag skulle köra bil till tullinge (älskar att köra Johans bil fast den drar massa bensin) oc hämta kajsa för att hennes bussar inte gick. Hur som helst så när jag gick upp för att fixa mej hittade jag inte min bh så jag fick leta fram en ny i mörkret (johan sov och ja ville inte väcka honom med att tända lampan). Tillslut hittade jag en och då var nästa problem framme, var i helvete låg min plånbok med mitt körkort i? Jag letade som fan och tillslut slängde jag täcket över huvudet på Johan och tände lampan för att leta men jag kunde inte hitta det och sen hörde jag irriterade ljud under täcket vilket betydde att det var dags att släcka lampan!

Jag hoppades på att kortet låg i bilen så jag tog bilnycklarna och gick till bilen för att kolla, inte där heller men jag hade brottom och klockan var redan 04:09 vilket betydde att jag skulle vara i tullinge hos kajsa om 6 minuter. Jag satte mej i bilen och hoppades på att inte snuten skulle stoppa mej av någon anledning så jag åkte utan kortet iväg mot tullinge. Men SÅKLART så ska det krångla innan jag ens kommer ut på vägen. Bakom oss hade den jävla fucking volvon som alltid parkerar in oss parkerat in min bil. Jag fick backa och köra fram typ 5 gånger innan jag kom ut och satan va sur jag var!! När jag äntligen kom iväg var det plattan i botten som gällde. Jag vet vart alla hastighetskameror och polisen gömmer sig så jag köre snällt där. När jag kom till kajsa var klockan 20 över. Hon kasta sej i bilen och så åkte vi tillbaka till högdalen för att dumpa bilen och sen gå till t-banan.

Sen på jobbet flöt allt på och Kajsa verkade trivas ^^ efter jobbet åkte hon till centralen för att träffa sin kille och jag åkte hem för att inse att Johan inte bäddat. Jag bäddade sängen, dammsög köket och stora rummet samt dammade, diskade och vattnade blommorna och nu bloggar jag =)



Över till något annat...
Älskling smsade nyligen och sa att han skulle skjutsa Tomas (han jobbarkompis) samt 2 brudar (en är skit vresig av sig och otacksam medan den andra är typ dödskär i Johan) till huddinge på vägen hem efter jobbet. Att han skjutsar Tomas är helt okej men jag gillar inte att han kör dom två brudarna. Inte för att jag är svartsjuk för det är jag inte, jag vet att Johan inte ser något hos någon av dom och han älskar mej och ingen annan så varför gå och gnata om att han skulle ragga på dom? Nä det som stör mej med att han skjutsar dom är att han har inte ett skit gemensamt med dom två. Dom utnyttjar honom bara för att han har bil! Tjejen som är sjukt kär i honom tittar snett på mej, och är lite halvt otrevlig mot Johan för att hna är tillsammans med mej. Varför i hela helvete ska han skjutsa henne då och hennes kompis som alltid är som en gnällig gammal 50årig kärring. Åååh jag är så trött på hans tjejkompisar för att dom är så taskiga mot honom så frt jag kom med in i bilden, kan dom inte bråka med mej istället då för att hacka på Johan för att han inte ville bli tillsammans med sin tjej"kompisar"? Dom enda jag accepterar av han tjejkompisar är helén eller om hon heter helena (kommer aldrig ihåg) för hon är trevlig mot mej och bryr sej inte om att han och jag är tillsammans. Sen är det en till brud som är tillsammans med Johans kompis kompis. Hon ska börja sista året på Djurgymnasiet också och är jätte trevlig
^^
Aja, Johan får skjutsa bäst han vill för det är hans bil och hans val att bli utnyttjad och jag har ingen rätt att förbjuda honom eller skälla på honom bara för att jag inte tycker det är okej.


"jag gillar inte tv-spel så mycket, spelar jätte sällan"
NÄNÄ!!! Han märkte knappt när jag tog bilden igår! Heeeeeelt inne i spelet...Alla pojkvänner älskar tv-spel så är det bara!!


Nu ska jag glo på tv ett tag =)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Jag saknar också skolan!! :O fast inte läxorna xD hahah!

aaw :D sötis! <3 *skriva upp i kalender :D*

2009-08-17 @ 16:12:42
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0