Dagens

Fan vad seg i kroppen man blir efter en dags arbete. Hur som helst gick dagen bra, det var lugnt på jobbet och inte så många gäster heller. Efter jobbet gick jag ut ur huset och möttes av ÖSREGN. Fick springa till bussen och sen när jag nästan var i slussen så kom jag på att jag hade glömt att logga ut mej =O så jag ringde mamma och bad henne ringa hovmästaren så han kunde logga ut mej så det blev inget större problem.
Igår blev btw jag och Johan sams igen efter 24 timmars bråk (får enligt mej en skitgrej) =)
Nä nu måste jag sova ett tag tror jag ^^ sen så borde jag och Johan åka och storhanlda när han kommer hem för vi har nästna ingen mat hemma =O

Puss sålänge


Kommentarer
Postat av: Nadja

Haha, hoppas du har kunna sovit inatt utan att se kärringen hehe

2009-08-26 @ 17:00:25
Postat av: kusin

haha jag var också å storhandlade idag med min kompis i södertälje, till hennes nya lgh.



Jaa, det måste vi, men ni bor ju båda nära varandra, jag bor ju här i ghettot liksom. Not fair haha

2009-08-26 @ 20:21:15
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0