Bye bye Pjamas

Idag så fick både jag och Johan nog! Pjaas som är Aprils syster misshandlar April och mobbar henne hela tiden! Därför har vi beslutat att byta ut henne mot en annan råttbrud! 
April äter dåligt och går bara och gömmer sej för så fort Pjamas är i närheten av April ska hon antingen slå, knuffa eller trycka ner April. Det är inte okej, April gör inte ett skit och ändå kan Pjamas komma fram till henne och flyga på henne. Ikväll senast så sprang hon fram till April helt oprovoserat och högg henne i sidan, inte hårt men tillräckligt för att April skulle pipa till, sen så direkt efter tog hon sina tassar och knulla in April i elementet ganska våldsamt, April skrek till högre då och sprang sedan iväg och gömde sig vid spisen så varken jag eller Johan kunde få ut henne. Detta är något som sker dagligen i April och Pjamas syskonförhållande och det är inte längre okej. Därför ska mobbaren bort och vi kommer inom snar framtid att skaffa April en ny kompis. Om vi inte får byta Pjamas mot en ny unge i någon djuraffär så ger jag bort henne till någon som vill ha henne. Sandra är du frivillig XP det räcker med att Vilda eller Daphne lägger sig på Pjamas så har hon ingen chans ;)


Pjamas som liten bebis ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

aaw :O vad elakt av henne! Det blir nog bäst så :) Hoppas ni hittar ngn sötis :)

HAHAH, pappa skulle döda mig 8)

<3

2009-08-09 @ 10:37:21
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0