Börjar inte längre...jag är =(

Nu börjar jag inte bli sjuk länre, jag är...Satan vad dåligt jag mår, Johan tror att jag har feber och allt men han tänker på mej. När han kom hem efter jobbet får han för sej att ge mej medicin, sån där jätte äcklig. Senast han försökte så streta jag emot som fan och pep som en liten gnällunge, nu är jag så sjuk att jag bara lät honom mata mej med äckelmedicinen för att göra motstånd mot honom hjälper inte ens om man är tre mot honom och det är något Sandra har erfarenhet av också.

Nu ska jag äta lite melon och sen nanna kudde ett tag till tills johan kommer hem efter att ha badat ute på nån underbar sandstrand...utan mej :'( 
Ikväll blir det bakad potatis med skaenröra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0