Börjar bli sjuk =(

Halloj, sitter och kollar på tv och äter melon ^^ för ca 30 minuter sedan kom jag hem från ingarö där det var kräftskiva igår. Som vanligt har jag tagit bilder med mobilen under hela gårdagskvällen men USB urtagen på datorn har pajat så jag kan inte lägga upp några och det suger som FAN!!!! Johan ska fixa det men vi får se vad det blir av den grejen för att han skulle fixa min dator också och den har varit trasig sedan slutet av april =O

Det var iaf jätte trevligt och jag badade med kläderna på underkvällen. Sedan tältade vi men när jag vaknade i morse så kände jag att jag dragit på mej någon form av förkylning...Jag har nämligen ont i halsen nu och mina mandlar e bamsestora =( och jag som vill bada ikväll =O

Nä nu ska jag se på tv och ta det lugnt samt smsa älskling om tt jag kanske inte kommer till hans jobb ida med tanke på hur seg jag är...

P.S ja har kört bil med släp för första gången idag =D D.S

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

HAHAH xD weirdo<3

yes, det låter bra det :) jag e ju ledig nästan hela tiden.. så säg en dag ;)

Ohw, hoppas du blir bättre fort! <3

2009-08-08 @ 15:43:34
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0