Bakad potatis i Mikro

Iår skulle jag och Johan göra bakad potatis till middag men det tar ju så sjukt lång tid att göra i ugn (45 minuter) och efter att den tiden gått så känns potatisen ändå hård...Ja ni som bakat potatis förut vet vad jag menar, Därför började mamma koka potatisarna innan men jag ville veta hur länge så jag ringde min farbror (eftersom min familj var hos honom och hans fru) och frågade hur jag skulle göra, då sa Lena, min farbrors fru att man kunde köra dom typ 15minuter i mikron per potatis, jag trodde först hon drev (familjen Ankarstav driver mycket) men det stämde och det blev gott också =D

Ett annat tips som handlar om vita/ljusa skor som blivit smutsiga, borsta dom med en tandborste och tandkräm, enligt min kusin funar det hur bra som helst. Dock äger jag inga vita skor så jag har inte provat men man får väl lita på henne. Om det inte funkar och skon blir förstörd kan ni ju klaga på hennes blogg ankarstav.blogg.se haha XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0