Back after the teoriprov

Ja då var det avklarat....
När jag kom till vägverket så fick ja fota mej (ser ut som ja fått nått uppkört i arslet men försöker hålla minen) men alla ser ut så på sina körkort så det spelar ingen roll.  Efter det så fick man skriva sin signatur som sedan kommer hamna på körkortet. Sen så var det bara att sitta ner och vänta tills provet skulle börja.
Nu sitter jag hemma och ska packa lite saker tills ikväll på kräftskivan och sen åker jag till mina föräldrar och packar vidare där för att sedan få övningsköra till gullmars där vi hämtar upp mamma, efter det så bär det av till ingarö =D

Just nu är jag så jävla glad att jag spricker för att jag klarade provet. Nu är det bara körningen kvar och den sker på måndag kl 13:00 under hela dagen ska ja lura folk om att ja misslyckats, än sålänge har Sandra, Johan och Kajsa åkt dit ;) men ni som läser min blogg lär inte gå på mina lursms men det lär jag ju märka =P

Puss och hej leverpastej =D=D=D=D=D

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

jao precis, bättre ett svar än inget alls :)

HAHAH, fuling ;) Älskar dig min duktig älskling! <3

2009-08-07 @ 17:04:52
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0