Asså ni fjortisar stör mej så jag kräks på det! DAH!!

Halloj, alla borde väl veta om tonårsmordet...förlåt, fjortismordet! på den 15åriga tjej Therese...
Jag undrar hur jävla retard man kan bli genom att ens tänka tanken att skicka någon man påstås älska att mörda en annan person bara av ren svartsjuka! Hon hade nog inte en enda känsla för honom, bara att hon skulle få som hon ville och att han skulle få ett straff. Skulle dom kommit undan med det här hade hon ändå dumpat honom för att hon finner något nytt fel. Ja skyller även på pojken som gjorde dådet. Hur blind man kan bli av kärlek som dessutom är falsk. Hur hade dom tänkt komma undan med det? Dom tänkte nog "ja men ingen kommer märka nått eller sakna henne så va fan vi mördar henne så får vi henne ur världen så kan vi leva lyckliga i alla våra dagar utan samvete och eftersom vi bara är 2 äckliga fjortisar på 16bast så har vi hela livet tillsammans...vill du förlova dej med mej?"

Asså satan va sne jag blir!!! Hur FAN kan man ens tänka så? Den jag är mest sur på är bruden som tvingade sin kille att göra det men ändå killen som verkade så graft efterbilven att han gjorde det. Ja, dagens inavlade fjortisar säger jag bara. När ställer man in älgjakten för att istället ha fjortisjakt?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5618436.ab

P.S "DAH!!" som står med i rubriken har jag bara satt dit för att! HAHA!! Nä nu ska jag gå och platta mitt platinablonda hår och sedan stoppa strumpor i bhn, sminka mej med för brun fundation och puder, får inte glömma läpparna heller! sedan ska jag ut och supa i centrum och vid statiolmacken med mina "änglar" som jag älskar sååå mycket PÖZZ PÖZZ D.S

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Helt sjukt.

Och du mitt lilla weirdo<3 När ska vi ses? :)

2009-08-09 @ 10:42:25
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0