<3 Bluetooth

fan vad bra att bluetooth finns för när Johans USB-uttag på datorn brändes kunde ja inte föra över bilder längre från mobilen men jag kom ju på att både hans dator och min mobil har bluetooth så nu kan jag lägga upp bilder på bloggen igen =D

Här kommer några som skulle vara med i tidigare inlägg =)


Färgade håret på Sandra och hennes systeryster, hittade en sån där grej men har mellan tårna när man tåmålar naglarna...inte skönt!


Sandras nasse Hyrda som bensinmacken Hyrdo nästan (a)
Den bara satt där som en boll hur länge som helst och om jag inte släppt ner henne hade hon suttit där tills hon dog säkert...marsvin asså, levande gosedjur


Låg och sov en dag efter jobbet och så hörde jag hur brevbäraren började mmisshandla brevinkastet. Trodde först hela dörren skulle lossna men sen när jag gick och kollade så visade det sig att han bara försökte trycka in detta paket. Johan hade alltså köpt underkläder till mej =D gulligt av honom ^^


Min underbara April, hon ville inte sitta still när jag skulle fota henne så jag fick håla i henne ;)


Pjamas den skitungen ^^


Anledningen till att jag blev så jävla sjuk? badade med kläderna på ute på Ingarö i fredags.


Nä den här kräftan var inte alls suuuuuperliten!


Erik vurpa med kajaken haha men han hade flytväst såklart ^^


Solnedgång


Efter att solen gått ner och alla ätit sej mätta satt vi vid elden och mös =)


Brorsan leker med elden, men han kissa inte i sängen sen =O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0