Igår och idag

Tja på er, sitter och kollar på otecknade scooby doo på tvn och slappar lite. Igår skulle det ju bli tv-spels kväll men så blev det itne fetersom Kajsa hoppa ur sista sekunden men det ordnade up sej ändå =) Jonathan och hans polare spelade fotboll och festade på Ingarö medan jag istället drog till Fruängen och förkrökade med Ellan och Matilda som jag praktiserade med på furuvik. Sen drog vi till Harrys och där mötte vi även min kusin Ida. Fast klockan var efter 10 så fanns det ingen kö alls och när vi kom in så var det sjukt dött där om man jämför med hur fullt det brukar vara. När vi kom in så var det direkt till baren för att beställa första rundan öl, sedan drog vi runt och letade efter folk som vi kanske kände. Vi gick in i rökrummet och där hitta vi Tob och hans polare som vi hängde med och sen så var det nästa runda öl och sen dansade vi massor och var utomhus m.m. efter några öl, drinkar och alkoläsk var man riktigt rund under fötterna men vi dansade ändå taket av stället och det var så sjukt jävla kul! Min kusin bjöd mej hela kvällen och sen så när vi satt ute för att ta frisk luft så började vi snacka släktgrejer haha, på fyllan javisst! Så vi bestämde oss för att nu fick det vara nog, klockan var typ 2 så vi började röra oss mot slussen, i slussen var det fyllekäk som gällde så vi köpte massa korv och pommes och sen stog vi där och väntade på bussen samtidigt som vi snacka massa skit. När bussen kom så satte vi oss i mitten och pratglad som jag är så babbla ja som fan men sen sa dom två killarna framför mej att hålla tyst men det slutade me att dom prata som fan me oss ända tills vi gick av XP

Väl hemma hos Ida så börja vi hinka vatten och sen tog det typ 100 år för oss att somna för vi hade så sjukt mkt att snacka om och ändå var det om ingenting =O men hur som helst tillslut somna vi och vakna skitsent och då blev det pannkakor till brunch. Sen kollade vi lite på tv och sen fick jag skjuts till Björnnäs för att sedan kunna åka hem. Det var SJUKT kallt ute så jag frös så in i helvete! Försökte få tag på Jonathan också om att ses hos Kajsa som var planerat att det skulle bli av igår men hans mobil va död fast sen ringde han och så hade han varit på riksettan, jag ska nog anmäla mej till den nästa vecka =) sen drog vi våra historier om kvällen och natten, hans var ööh...kort, varför är en hemlis. MIn var som vanligt 2 mil lång  och ändå fick jag inte berätta klart ;)

Nu ska jag komma på ett sett att komma ut ikväll för Anneli har övertalat mej att dra till harrys, man får väl passa på så länge som dom har 18årsgräns ;) sen ska jag dit på onsdag men hur jag ska ha råd är en annan fråga (A)


Jag, Ida, Ellan och Matilda på Harrys! (vi ser lagom tjocka ut i våra tröjor)

Kommentarer
Postat av: kusin

hallåååå, du får ta me mig till harrys nån gång, du pratar så mkt om det så nu vill ja banne mej följa med nästa gång (om jag inte jobbar o ska upp bajstidigt). pussenuss

2009-04-18 @ 21:59:58
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Harrys? Vart då? I Hbg?

2009-04-18 @ 22:03:03
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad bra att det löste sig :D

2009-04-19 @ 02:09:55
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0