Tisdag

Tjohoo första skoladagen på jag vet inte hur lång tid. Men det fula är att jag är typ ledig imorgon. Fast jag ska ändå till skolan och ge Felicia sina 230 kr =)
Borkde egentligen gå och sova nu för ajg ska till huddinge körskola 8:05 senast för riskettan börjar 8:15. Kommer typ halvsova på lektionen som alla andra som jag känner har gått kursen gör. Men först ska jag ta och berätta om min dag idag =)
Jag vaknade vid 9 och gick till bussen, Kom 10 minuter för sent tillskolan och sen så satt jag bara av första timmen. Sen var det lunch, det var bajslunch idag så jag åt några gurkbitar och morötter. Sen var det dags för idrott =D vi hade fotboll, först var jag inte så taggad alls eftersom jag hade ont i knät fortfarande men när man kom igång så var det bättre än jag trodde och det var jätte kul, älskar att röra på mej och leka så man får lite motion, vi hade lite övningar och sist match =) efter idrotten slutade vi och då drog jag till mammas jobb och där somnade jag av utmattning i en riktigt konstig sittställning på hennes symaskinsstol. Hon undrade verkligen hur fan jag kunde somna så för jag snarkade typ sa hon. Sen när mamma jobbat klart så gick vi till JC på drottninggatan poch köpte min studentklänning som var skitsöt ^^ efter det så åkte vi hem och åt middag och efter det så drog jag och pappa och hämtade hans mc i spånga. Han körde mej på min hoj dit (ja satt itne så jävla skönt kan ja ju säga) sen så fick jag köra tbx på min och han på sin, satt mycket bättre men förfrös fingrarna och fötterna. När vi körde på essingen så fick pappa för sej att dra på gasen så vi kom upp i 120 på 90vägen. Duktigt ;) när vi kom av hojarna så va ja helt stelfrusen och sen gick jag och värmde mej vid datorn.

Jag och en kompis snackade om skräckfilmer idag på msn och jag kollade en liten bit på denna trailer. Nu vågar jag inte lämna rummet för att jag är så uppskrämd XD
Känsliga tittare varnas! Speciellt SANDRA!!




Nä nu ska jag duscha och sen sova riskettan imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: kusin

aaah jag hatar när såna där psykobarn är med i filmer, blir läskigare då... det finns en som heter "the haunting in connecticut" som ja ska se på bio (o lura mina vänner att vi går på vanlig bio, de gillar inte skräck), den e en sann historia.... uscha!



jag kan tyvärr inte följa med ut ikväll, är råpank. Men en annan dag, får pengar på fredag! säg till bara, pusss

2009-04-22 @ 16:05:32
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0