Söndag

Tja, sitter hemma och kollar på Harry Potter 2 på tvn, snart blir det väl middag och jag är så sjukt hungrig! Iaf igår var jag på Harrys IGEN! =D Vi hade skitkul och det var en snygg trummis(eller så hade jag druckit plus att han satt typ i bara brallorna, på bilden så e nog gitarristen snyggast, längst till vänster) på livekonserten igår också som jag och Sofia spana in men sen så spana han in oss oxå som fan från scen ;) fast sen såg hon en hulken snubbe som såg ut som "hej kom och hjälp mej" så då var trummisen inte lika intressant längre haha.
Det roliga är att Jessica som går i A-klassen känner bandet X) och nu medans jag har det på hjärnan så måste jag berätta att basisten såg ut som idol-Johan hehe det va lite kul och det som gjorde honom ännu mer lik var att han oxå hade blont hår XD

(matpaus)

Sen så vid kvart i 2 så drog jag, sofia och Jenny hemåt, jag hade glömt nycklarna hemma så jag drog till en gammal kompis och sov där. Sen på morgonen åkte jag hem och började se på film och sen vid 3 så åkte jag med familjen till mormor och morfar. Jag körde till och från ^^ fick prova start i brant backe utan att fuska med handbromsen så nu är jag stolt =D
Resten av kvällen ska jag väl spendera här vid datorn och sen ska jag väl ringa lite samt se på film <3 puss vi hörs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0