Otroligt dålig uppdatering!

Tja äntligen hemma från praktiken, den senaste tiden har jag inte haft tillgång till varken internet eller dator så det har varit lite svårt att blogga, hade tänkt varna för det innan jag åkte till furuvik men jag fick aldrig tillfälle att skriva innan jag skulle åka, och nu när jag varit utan dator så länge har jag inte så stort behov att logga in på msn, bloggen, bdb, facebook osv längre så jag kommer nog vara lite seg i början här nu men allt lär ju bli som vanligt igen efter lovet då skolan börjar, men imorgon så ska jag dra till Idre så jag kommer inte uppdatera något då heller på en vecka eftersom det inte finns internet där.

Jag orkar inte berätta om min tid i furuvik just nu och jag har heller inga bilder på den här datorn så jag kan lägga upp några. Men jag kan ju berätta om lite som hänt under de 1,5 dygn som jag varit i sthlm. Till att börja med. Jag kom hem i onsdags kväll 20:50 till flempan med tåget. Det var sjukt skönt att komma hem och jag hade planerat att dra till Kajsa strax efter att jag kommit hem men så blev det inte, när jag kom till Arlanda med tåget började jag känna av åksjuka men senare visade det sig att det varit något annat. Jag satt med illamående ända till flempan, när jag klev av så stog pappa precis utanför så han hjälpte mej med kassarna med mat och sånt. Jag trodde att min illamående skulle gå över när jag gått av tåget men icke, jag fick iaf övningsköra hem eftersom jag tidigare hade frågat om det. Sen när jag satte mej i bilen och började ställa in speglar och säte så försvann illamåendet men så fort jag steg ur bilen där hemma kom den tillbaka. När jag kom in så la jag Athena i frysen (berättar om henne senare) och sen la jag mej på toa i badrummet, tillslut höll det sig inte så det blev en härlig illaluktande pizza i toan . Antagligen hade det varit något i salladen jag ätit tidigare. Efter den lilla insidenten mådde jag mycket bättre men var trött som fan så jag gick och la mej.

Nästa morgon (igår) så vaknade jag runt 8-9 och var skit pigg ^^ jag gick upp började fixa lite i mitt rum och sen packa mina saker för att sedan åka till stuvsta och träffa Kajsa samt kolla på råttor (ska nämligen skaffa mej 2 små tjejer) men dom hade bara 3 nakenråttor kvar som dessutom var hanar. Så vi sket i det och åkte till Kajsa där vi slappa lite och sen åkte vi hela långa vägen till rotebro och sedan buss där ifrån  för att Kajsa skulle på en arbetsintervju i någon hästbutik. Det gick väl sådär tyckte hon när hon var klar. Sen åkte vi tillbaka mot tullinge och i centralen så mötte vi Emma som gick på vårat tåg. Vi gjorde ett stopp i huddinge för att kolla om dom hade några råttor kvar men dom hade inget så vi tog nästa tåg tillbaka till tullinge och började färga mitt hår. Tyvärr skulle Emma hem innan vi var klara med färgningen så hon missa resultatet, det blev iaf blå/svart medd röda slingor. (lägger upp bild senare idag) sen så drog vi till centrum och köpte godis, popcorn och lite bira men pocornen är orörda för att vi inte hade någon micro och hennes mamma hade redan gått och lagt sej så vi kunde inte smyga in till hennes lägenhet och poppa. Sen runt 11 halv 12 så drog vi ut på en längre promenad med Jazon. Efter det var vi trötta och somnade ganska snart men precis när vi skulle sova ringer Mr.X och vi snackar lite skit, vi kom även fram till att vi har sökt till samma jobb i sommar så nu blir det catfight om vem som får jobbet haha. Eller så jobbar vi tillsammans vilket vore det bästa ; )

För övrigt så har väl den senaste tiden varit bra, men jag har surnat till på lite folk av olika anledningar, mest är det att dom inte hör av sej så man känner sej ju verkligen saknad av vissa folk och sen helt plötsligt så kommer dom och tror att allt är frid och fröjd och vill träffas, utan att dom ber om ursäkt för att inte ens kunnat svara på något sms. Visst man behöver inte höras varje dag men man blir ju lagom sne när dom inte ens hör av sej en gång i veckan och det är liksom bland ens bästa kompisar så jag har bestämt att dissa dom tillbaka för jag tänker inte vara någon jävla svans längre.

Nä nu ska jag försöka planera lite vad jag ska göra av min dag. En sak är säker och det är att jag ska in till mammas jobb och skriva på ett papper så hon kan lämna in det till en arbetsgivare så får vi se om jag kan få nått jobb i sommar hos dem eller inte. Sen lär det väl bara vara att sitta hemma och ruttna bort och packa inför idre resan men jag vill inte sitta inne, jag vill vara med kompisar och vara ute i fina vädret eller åka runt och leta efter råttor =P
Efter 6 veckor utan att fått vara med någon kompis är man JÄVLIGT sugen på att träffa folk.
Nu ska jag klä på mej och fixa mej lite så får vi se vad dagen blir till.

Bye<3

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Jag hoppas du vet varför jag inte skickat sms ;D ahahha :P PUSS! <3

2009-04-03 @ 14:12:39
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: P

Du är väldigt söt!

2009-04-09 @ 23:00:54
URL: http://sincerelyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0