Ont i benet =(

Hej, alla =) för er som går i min klass och undrar varför jag inte är i skolan....
  • Jag vill inte göra nationella, har redan missat alla moment utom ett i hela svenska B
  • Jag kunde knappt resa mej idag för att mitt ben krånglar från idrotten igår
  • Jag mådde illa men det gick över efter ytterligare en timmes sömn
Men hör ni! Jag har anledningar till att komma till ksolan oxå =)
  • Jag vill inte missa sällskapsdjur
  • Jag måste hämta min råtta som jag fick av Sandra ^^
  • Jag har min Sandra i skolan =D (största anledningen till att jag kommer idag)
Nu måste jag klä på mej och fixa lite med mitt rum som ser ut som ett bombnedslag ;)
Puss heeej

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Du är så söööt! :D älskar dig! puss! <3

2009-04-15 @ 16:52:08
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0