Onsdag

Tja, sitter i soffan och ska börja kolla på film...som vanligt alltså. Idag så var jag tvungen att gå upp tidigt men jag vaknade lite förkyld så jag hoppades på att det skulle gå över under dagen. Anledningen till att jag skulle upp så tidigt var för att jag skulla gå på riskettan, och det var inte så farligt tråkigt som jag trodde men anledningen till att jag gillade kursen är att som många vet är jag pratglad och detta var en diskutionskurs. Efter kursen så åkte jag till skolan och lämnade pengar till Felicia och åt lunch med djursjukvårdarna sen åkte jag hem. Väl hemma så satte jag mej för att se på film och vänta på att lillen skulle höra av sej så vi skulle ses, sen så kom jag på att jag skulle göra en bankgrej så jag fick vänta på att pappa kom hem eftersom jag inte visste hur man skulle göra. Medan jag väntade somnade jag och när jag vaknade vid 6tiden var jag helt borta. Hängig som fan och snorig, så jag gick ner och då stog brorsan och gjorde middag (pannkakor) så jag satte mej och åt lite för att sedan gå upp och sätta mej här vid tvn och datorn igen. Eftersom jag är så pass seg så ska jag inte träffa lillen idag men det kommer flera dagar. Egentligen ska jag ut på krogen (Harrys) med Ellan och Matilda idag men vi får se vad det lbir av den saken, har typ 2-3 timmar på mej att bli "frisk". Fast jag e mer säker på att det kommer sluta med en seg och hängig hemmakväll =(

Imorgon måste jag vara frisk för då ska jag ta min första körlektion =D ser sjukt mycket fram emot det ^^ nu ska jag kolla på Toy Story XP

Kommentarer
Postat av: kusin

ja det måste vi! det finns en annan skräckis som verkar läbbig med, the uninvited, typ i samma stil som the ring och grudge, baserad på nån kinafilm iaf! kanske vi kan gå på bio nån dag?! kram

2009-04-22 @ 22:05:48
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0