Onsdag fast jag trodde först att det var tisdag

Tja, dagen när nästan slut nu, känner mej sjukt seg och stel, skulle inte banga på en massage och en ryggknäckare.
Dagen har rullat på och skolans håltimme ägde! Jag, Sandra och några till från klassen satt vid skåpen och larvade oss som fan, vi försökte få Sandra att göra sitt apvrål samtidigt som vi filmade me mobilerna men det gick inte. Så istället föreslog jag att hon skulle göra sitt apvrål på flaket på studenten när vi snurrar runt i rondellen vid ståndet och plattan. Sen kom den roliga delen, det kommer ju stå DJURGYMNASIET på sidorna... och fyfan vilket asgrav som bröt ut när jag sa det. Så nu är det bara att hoppas på att hon gör det, jag hjälper såklart till ^^

Mer idag då? joooo....vi hade sällskapsdjur och det var skit kul för att Veronicas fåglar hon ritade på tavlan såg ut som bananer så hela klassen garva som fan hela tiden typ ^^ efter skolan så gick jag med Jenny till T-banan och så höll vi sällskap till Gamla stan där jag träffade Ingela, sen gick vi tsm med hennes mamma till någon bokhandel för att Ingela skulle köpa någon bok som tyvärr inte fanns. Så vi åkte hem igen, när jag kom hem började jag städa mitt rum på allvar (skyffla in allt synligt i lådor) sen dammsög jag och det tog tid eftersom att min matta älskar damm så man måste stå på alla fyra och damsuga utan munstycke, varmt, jobbigt och tar tid men tillslut var jag klar, passade på att byta sängkläder till mina nya...gissa vilken färg...svarta såklart ;)

Efter att ha ätit middag så åkte vi ut med hojen, vi drog förbi Rosenhill och fikade fast dom hade stängt men snälla som dom är så höll dom öppet lite till för våran skull =D sen bar det hemåt igen, jag for i kurvorna, min rädsla för grus är borta nu så jag drar på som fan nu och ligger me cykeln i kurvorna, bästa känslan ever! Sen kom vi hem och nu sitter jag här och har tråkigt som fan. Ska väl sätta på en rulle som jag redan sett 100ggr och se på den tills Herr Edrén ringer eller tills jag somnar. Låter som ett underbart slut på dagen ^^ Hörs väl imorron allihopa =D

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

AHHAH, alltså du e fan bäst! <3 :D

2009-04-15 @ 20:51:27
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0