Måndag

Tja på er, tro det eller ej men det blev ingen skola för min del idag. När jag hade somnat igårkväll så sov jag ca 3-4 timmar sen vaknade jag illamående och ja, tydligen hade jag fått i mej nått olämligt så natten var ett rent helvete. Just nu så mår jag faktiskt granska bra men det hade kunnat vara bättre. Har halsbränna, är utråkad och vill att klockan ska vara runt 5 för då kommer pappa hem och då ska vi åka till Huddinge körskola och boka riksettan och antagligen lite körlektioner och teorilektioner. Nu ska jag verkligen sätta fart med körkortet så nu får jag skärpa mej. Kortet ska bli mitt jävligt snart har jag bestämt! Så jag kan ta mc kortet till hösten. Sen är jag fri som en fågel! Körkort och mckort! Jag kan åka vart jag vill när jag vill!

Nä men jag kanske borde göra mej lite lunch? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0