Lite bilder från allt möjligt =) och senaste nytt

Tja, kom nyligen hem, har varit hos Ingela och sen har vi varit på hennes dans. Dom i hennes grupp som dansat i typ 2 år är så sjukt dåliga! av 23 elever var det 4 som jag såg dansade bra plus läraren och Ingela var en av dom ^^ *stolt*.
Fast jag ska börja från början, igår så var jag ute med hojen på eftermiddagen och sen så åkte jag till Kajsa och vi grillade, skiiiit najs verkligen och sen så fastnade jag vid datorn, var inne på facebook och snacka me Jonathan ^^ sen loggade han ut och då blev jag sååååå uttråkad, Kajsa hade tappat energin och jag ville ut och härja me folk men det fanns inga roliga. Så efter ett tag hittade vi en SKITBRA film på 9an, kommer inte ihåg va den heter men det handlar iaf om en pojke som heter Trevor och sen så kommer han på ett "hjälpa andra system". Många känner nog igen den eftersom typ alla har fått se den på SO-lektionerna i 9an. Efter filmen ringde Jonathan och vi snackade lite men sen var han tvungen att dra IGEN! Så jag satte mej vid datorn och snackade med Sandra lite på msn och sen så helt utan förvarning knackar det på fönstret och då är Thomas (en snubbe som jag och kajsa hittat på kryssningen i julas) och hans 3 andra skitskumma polare utanför, asså dom ser verkligen ut som "hej kom och hjälp mej"! Det slutade med att dom satt på Kajsas bil, jagade varandra med radioantenner och jag gick bort en bit på vägen och snackade skit på Jonathan i luren, total samtalstid slutade på 1tim 40 och 26 sek. Sen avbröts samtalet fast han ringde upp igen och så snackade vi ytterligare 10 minuter, att ta igen ett halvår tar minst en halvnatt. Jag kom isäng halv 3 och stackars Jonathan skulle jobba nästa dag, fick ett finns "tacksms" av honom för att jag hade hållt honom uppe hela natten så han var typ död på morgen HAHA!!

Jag vaknade upp på morgonen typ skit tidigt av att Jazon kom och hoppade på en och sen skulle han tugga på sitt jävla hundben så jag och Kajsa kunde inte sova men då tog vi det ifrån honom och sen sov vi vidare men vid 8 så vaknade jag och mådde illa och det har jag gjort hela dagen, vid 9 så steg ja upp ur sängen fast jag varit vaken typ en timme och lyssnat på bandit som rullar bokstavligen 24/7 på hennes radio, t.o.m när vi sover!! Gick till tåget och sen så åkte jag till skolan, när Sandra kom strax efter mej til skolan flög jag på henne så hon flög rakt in i ett skåp...duktigt Rose! Misshandla älskling sådär =O

Första lektionen så var det djurpres. & guidn. och lotta var som vanligt borta så jaenette kom och tog närvaro och sen satt klassen bara och snackade om va som hänt under praktiken. Duktigt asså! Sen var det lunch men innan lunchen så fick vi våra student kläder och mössor =D ......AAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA kom just på att ja sitter me den på huvudet nu, sådär en 20 minuter efter att jag tog några fina egobilder som ni ska få se sen ^^
Hur som helst så provade vi dom och sen gick vi till lunchen och som många vet så är maten där inte den godaste FAST att vi har 5 rätter att välja på =O efter lunchen var det idrott och som vanligt mådde jag illa men jag körde stenhårt fram till att det var ca 25 minuter kvar på lektionen, då brast det, fort till toa och sen sitta och titta på dom sista minutarna, vi hade iaf lekar hela lektionen och det var superkul ^^

Efter skolan skulle jag ha följt med Sandra hem men eftersom jag mådde apa så åkte jag hem OCH kom på att mina nycklar är på andra sidan dörren och ingen är hemma, men gud va kul, så me magont och illamående fick ja traska över till grannen. Där låg vi och snackade skit och sen prata hon en heeeel del om Manga, nått som inte intresserar mej ett skit typ. Så nu är Jonathan jätteglad! För nu har, enligt han karmat straffat mej för att ja höll honom vaken halva natten (A) Illamående, äcklig lunch, utelåst, mangasnack...ja tack det räcker för idag!

Efter några timmar mådde jag bättre så jag bestämde mej för att följa med Ingela till sin dansskola och ja hon dansar skitbra som ja tidigare nämnt men sen var det en tjej där som jag bara ville slå till! Hon var väl som ingela 14 bast men asså mer fjortis får man leta efter! Hon hade blont hår, och sen så kunde hon itne dansa ett jääävla skit! Jag var förvånad över att hon kunde stå upp ens! Men det var inte det som störde mej mest utan hennes besatthet av TUTTAR!! Asså inte andras utan hennes egna, va kan hon ha haft för kupa? A? och hon hade säkert en B på sej så den skulle vara förstor så hon kunde lägga in 200ton inlägg så hon fick värsta pushupen! EUW och sen drog hon ner toppen till bhlinjen, men snälla mer patetisk människa får man leta efter! Så det ändå hon gjorde var att kolla på dom i spegeln och eftersom dom höll på att ramla ut så kunde hon inte röra sig lika mycket som dom andra.

Efter dansen kom Ingelas pappa och hämtade oss och nu är jag hemma. Nu följer lite bilder ^^ även från idreresan...


Nya håret som Kajsa färgade ^^


 

Tog typ 2 timmar minst men det var det fan värt!


1: Jag och min huvudbonad de sista skiddagarna, mamma slog huvudet i liften flera ggr och sen vurpa hon och slog i huvudet så det slutade med att hon fick ha min hjälm ^^
2: Brorsaaan
3: Sittliften till toppen
4: En av de svarta backarna som man inte såg slutet på för ens man hunnit 2/3 delar i den. Fast den ser mer vit tyckte pappa ;) (dålig humor haha)
5: Mamma med min hjälm, vi har även likadan skiddress så det är lätt att hålla koll på oss ^^


1: Världens coolaste påskkyckling som vi fann i Norge
2: Jag i solskenet när vi åt korv på en slänt
3: Min familj =)


1: Sen fick jag och pappa för oss att åka ner för slänten på sitt underlaget
2: Det blev en fin plogning
3: Sen så ville Erik också åka ^^


Pausade då Erik skulle borsta tänderna, jag trodde inte Jack kunde vara ful men snygg är han fan inte på den här frysta bilden haha


Studentmössan DELUX!!
Rosie och det står faktiskt DPSB-06 och inte DLSB-06 som alla tror...


Den passar mej va =) Världens finaste studentmössa på världens finaste och bästa tjej. KAN det bli bättre?? Jo, med Sandra på ett hörn!<3


Beställde mej en tjocktröja också men jag ångrar att jag inte köpte mjukisar när jag ändå var igång =(

Nae, nu ksa ja gå och äta ^^ vi hörs sen =D

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Du är finast och underbarast så det kan inte bli bättre! <3

2009-04-15 @ 00:22:13
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0