Idre igen snart!

Hellu på er, sitter eller snarare ligger i sängen med min dator. Snackade med Robin om festen i Idre som skulle varit från den 1 maj men den kanske blir flyttade för att världens bästa älskling måste ju följa med och då kan inte hon så det blir nog helgen efter om inte Alex kan tänka sej att följa med. Han fyller år den 1 och Sandra har lovat att vara me på hans födelsedag.

Alex för att du fyller år så kan du få följa med utan kostnad! =D

Hur som helst så snackade jag lite med Robin och han ställer upp som bilchaffis =D nu har vi alltså plats för 5 pers =) PAX FÖR ATT SITTA I FRAMSÄTET!!! Det blir grillning, och fest och ni som är bjudna kommer få en inbjudan i veckan då vi har bestämt mer exakt datum =) dock behövs en förare till om vi ska vara fler som åker upp =O
Det ni behöver lägga ut pengar för är: mat, sprit(för den som vill ha) och bensin. Medtag sängkläder annars är allt gratis ^^

Kram ska sova nu om ja orkar ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Puss på min älskling! <3

2009-04-13 @ 03:39:18
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej! :)

Nu startar jag igång med något som heter "Konsekvens" Där du kan vara med och delta med utmaningar!



Läs mer vad de innebär på min blogg!

Kram

2009-04-13 @ 03:44:21
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0