Fredag!

Hellu, sitter hos Kajsa, känner mej konstigt nog inte schleten efter gårdagen men det var för att jag sov ut.
Igår så träffade vi Pontus och Melvin på Jägarn och så kolla vi på fotboll, hammarby torska så kajsa kände sej lite ledsen i ögat då ville Pontus dränka sina sorger i sprit så han hade gömt vodka i en buske =O som han blandade ut med cola, smaka fan! Sen så drällde vi runt i t-baban och efter det så drog Melvin hem och Pontus, jag och Kajsa drog till broder tuck och tog en öl och diskuterade jobb och sånt =)
Sen så drog vi til natt bussen och då var klockan skitmkt...eller lite det beror på hur man tänker. Vi tog en nattbuss hem eftersom sista tåget redan gått för länge sen. När vi kom hem till Kajsa läste jag teori för hon skulle ringa ett samtal, dt hon hade sen svårt för var att lägga på så vi somna inte för ens 4 typ och jag skulle till skolan men som vissa märker är jag inte där jag borde. Idag så ska jag och Kajsa till brantan och leka med Jazon och sen så ska vi till mej och äta middag och sen är det planerat att jag och Kajsa ska till Harrys ikväll med min kusin Ida och tro det eller ej så följer kanske Jonathan med =O fast han vill ha med en kompis för att han tycker jag och Kajsa är läskiga haha hur fan hade han tänk sej om han ska sova ensam hos mej och henne inatt, knasboll ^^

Nu ska jag och Kajsa städa för annars vågar vi inte ta in Jonathan i lägenheten, ;)
Puss vi hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0