Fördelen med att vara uttråkad hos Kajsa

Tja, sitter nu vid kajsas dator och bloggar samtidigt som jag gosar med hennes katt, men de senaste 3 timmarna har Kajsa sovit och jag har läst massa teori. Kunde svara på alla frågor ang. landsvägskörning utom en fast jag har iof över 200 mils landsvägskörning ;) Jag tänkte väcka Kajsa och säga att vi drar till mej och käkar middag, det verkar bli utgång ikväll ändå men som jag känner just nu är jag heeeeelt otaggad. Är trött och skulle hellre ha filmkväll med några kompisar hos mej eller nått sånt. Vi får väl se vad som händer. Pappa och jag ska även boka körlektioner snart också men nu måste jag dra så vi hörs senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0