Fittmobil!

Tja, sitter i sängen, har just klätt på mej och funderar om vad jag ska äta till frukost eller om jag hoppar frukosten och äter lunch direkt istället. Anledningen till att ajg inte är i skolan nu är att jag försov mej! Jag hade råkat stänga av mobilen i sömnen och sen vaknade jag typ halv 9 (skulle gått upp kvart i 8) och kollade klockan fast då trodde jag det var lördag (eftersom jag hade drömt att det var lördag) så jag sov vidare och vaknade 10 och kom på det är ju inte alls lördag utan torsdag! Jävla skit. Så jag tänkt att om jag fixar mej och åker till skolan nu skulle jag vara där 11 och vi slutar 12 så jag skiter i det och får väl sitta hemma och ruttna tills vidare... Men för att göra något bra av min försovning så ska jag kolla upp körskolan nu och sen ska jag förhoppningsvis boka något också. Sen ska jag träffa Kajsa idag =) men om jag hänger med ut på krogen återstår att se, visst krogen är jätte trevligt MEN nu ska vi till nån bajenkrog och jag och sport NEJ! sen så är sällskapet inte det bästa heller. Ska inte nämna några namn på bloggen men en verkar lite skum och nästna lite besatt. Skitsamma vi får se vad som händer. Annars lär jag väl träffa Sandrisch eller Nillepille ^^ (kunde inte låta bli men det var faktiskt Alexandra som döpt Sandra till Sandrisch och Sandra som döpt Nille till Nillepille) Nä nu hungrar jag ihjäl så jag bara måste äta min brunch nu. Hörs =P

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

HAha, jag diggar våra smeknamn ;D ahha :P du skulle ju komma i tid idag jue xD haha ;P <3

2009-04-16 @ 13:36:50
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0