Vad händer framåt?

Tja, idag *host*råka*host* jag försova mej till svenskan så den missar jag...ååååhh stackars mej som missar en timmes lektion där man bara ändå sitter av tiden och lyssnar på världens tråkigaste människa...
Hur som helst, så kommer jag väl inte göra att skit fram tills jag ska klä på mej och gå till bussen. funderar på att åka så ja kan äta lunch i skolan med tanke på att vårat kylskåp är lika tomt som min mage.
Ikväll kommer jag ha sååååå tråkigt så jag funderar på att ragga upp någon kompis och vara med honom/henne ikväll. Imorgon ska jag till Anette (tjooohoo) och vi ska svulla, kolla på filmer och garva som FAN! På söndag blir det väl inget som händer, tänkte väl åka hem från Anette och sedan göra lite skolarbete och tycka allmänt synd om mej själv. Det låter väl så otorligt roligt?
Nej men nu vet jag! Jag ska kolla på Skenbart på söndag. Skenbart är en svensk komedi som utspelar sej strax innan jul 1945 på ett tåg mot Berlin. En film med bland annat Robert Gustafsson. Den är så sjukt rolig och man kan se den om och om igen. För er som inte ens har hört talas om den kan jag också säga att den spelas i svart/vitt.


På måndag ska jag åka till Jonathan och sitta i hans stuga halva natten och kolla filmer, spela xbox och busa runt som vanligt(nästan), jag ser verkligen fram emot det. Först hade vi tänkt att vi skulle ses nästa lördag men eftersom mina föräldrar är i Italien mellan tisdag och natten till söndag så går inte det och då måste jag passa min brorsa. Någon som vill göra mej sällskap annars lär jag bli snorgalen?!!

Måste fixa en fullspeckad vecka med kompisarna för att inte börja klättra på väggarna...

Kommentarer
Postat av: Kusin

hallå kan inte du ta med den imorn, så kan vi titta på den kanske, ja har inte sett den...

fast då har du iof inget att se på söndag...

:D

2008-09-19 @ 16:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0