Sjukling

Hejsan svejsan, igår kom en liten nästeppa och idag är jag förkyld =(

Gick till skolan ändå för jag ville inte missa cosmonova filmen som för övrigt inte var så mycket att se men det var ändå roligt eftersom det var en sjöstjärna som jagade andra sjöstjärnor, musslor och nakensnäckor...Det som var så roligt var att den inte kunde komma ikapp ett enda byte för att dom var flera gånger snabbare än den. Tom musslorna simmade iväg så det är lite konstigt att den kan bli så stor om den inte kan hinna ikapp nått av sina byten haha...
sen när vi kom till skola nblev det hamburgare som Sandra (som vanligt) inte tycker är god men hon tog iaf. Jag tror att hon tog hamburgare för att cola passar till det (genomskådad din lilla filur) och hon har lovat att inte dricka cola mer än två dagar i veckan (det sprack första dagen typ).
Efter lunchen hade vi religionskunskap och det vr väl okej. Är inte intresserad (hatar) av religion så mycket iaf inte isalm och kristendomen tycker på något sett att dessa religioner är så överdrivna men det ska bli kul att läsa om olika pakter/sekter.

Sedan var det projektarbete så jag och min grupp (alex, anna och fredrik) fick hela biosalen för oss själva så vi kunde se på dokumentärfilmer om lejon och hur de lever. första filmen va bra och vi skojade mycket och skrek åt filmen för att de inte ville sädda de söta små lejonungarna som dog stupikvarten. Sen åkte jag hem och missade bussen med 7 hästlängder och ett hörn så det var inte så kul speciellt om man är trött och hängig.

Snart kommer mamma hem med pizza till middag men det kommer ta tid eftersom någon har pajat hennes cykel vid stationen så hon måste gå =( funderar på att cykla till pizzerian och vänta med henne där så hon får lite sällskap.

Ikväll kommer jag bara ta det lugnt och mysa. Jonathan ska träffa en tjej så då kommer väl det svarta monstret svartsjukan fram och spökar men han har sagt att ja kan ringa och smsa när jag vill (skl har han lovat att svara också).

Imorgon ska jag (om jag inte är sämre) träffa min kusin Anette och då hade vi tänkt gå på cosmonova och se filmen Sea Monsters 3D...Jag kommer typ dö likaså Anette. Adrenatinet och nervositeten kommer rinna ur öronen på oss =P

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Haha xD jag måste verkligen sluta ta den äckliga hambrugaren -.-

haha xD jag skulle aldrig komma på tanken att göra ngt sånt... :) (a)..

2008-09-05 @ 22:28:41
URL: http://sandwish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0