Rumbyte

Hej, sorry för taskig uppdatering den senaste tiden men jag och min bror ska byta rum eftersom jag inte kommer bo hemma på heltid. Vi håller på att packa ner våra saker i flyttlådor för enklare kunna transportera. Alla saker ska flyttas upp samt ner två våningar så det blir mycket spring i trappor och sånt. Vi håller just nu på att byta garderober. Erik får en spegelgarderob och jag får tillbaka min gamla walk in... (orkar eller kan inte stava så jag säger garderob, ni fattar ändå va ja menar!)... Nu ska jag hjälpa till att laga mat samt plocka upp mina kläder. Det är mer än ja tyckte att der var så det lär ta lite tid, erik har redan fått ordning på mer än hälften av sina kläder men det kan ju bero på att både jag och mamma hjälpte honom.

Nu måste jag kila, tar bilder sen på när jag har fixat iordning i min garderob =P

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0