Måndagens outfit

Hejsan, nu blev det lite omvänt, kom på att jag skulle lägga ut lite bilder på min outfit från i måndags och det var då tänkt
Gillatt jag skulle lägga ut det innan förra inlägget men men det gör väl inte så mycket?

Gillade inte mitt ansikte så då fick jag använda mej av blixten för ja orkar inte censurera i paint =P
Skor - Förra årets modell (stadium)
Byxor - Mjukisbyxor stl.  S på herravdelningen (stadium)
Topp(vit) - H&M
Topp(turkos) - H&M
Jacka - Svart skinnjacka(gris) från Veromoda

Som dom flesta vet så är ja mot päls och sånt men nu är det såhär att päls dras av från djuren (inkl skinn) när det lever för att pälsen ska hålla sin kvallité men skinn (skinnnjackor bla) tar man från djuret när det är dött och i detta fall är det gris så även köttet går till mat till skillnad från vissa pälsar!



Älskar min nya hårfärg och jag tänker inte sluta säga det heller så det är bara att vänja sej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0