Måndag

Katten Gustaf i dagen!! Hatar måndagar! Varför?
1. Dom går inte att undvika
2. Man börjar tidigt i skolan
3. Jag är sjuk eller hängig varje måndag
4. Man är alltid så trött på måndagar

Nu sitter jag här i min soffa och har ont i magen som vanligt, jag har iaf lyckats få i mej en banan. Har även tagit en värktablett så det lär väl gå över under dagen.

I morse orkade jag inte stiga upp vilket var väldigt jobbigt eftersom jag missat nästan alla kurser i sällskapsdjur (spindlar och skorpioner) så det känns ju sådär lagom lyckat. Inatt så drömde jag nått riktigt konstig som jag inte kan förklara men jag vaknade med ett ryck att att det small till i mitt rum. Jag tände lampan och vad finner jag? Jo, jag har i sömnen vält hela mitt nattduksbord 8| med lampa, parfymflaska, och allt. Sedan kände jag en otrolig stank av en spritlukt och tänkte NEJ! min Hugo boss parfym men där tog jag fel. Det var istället mitt finaste nagellack som hade gott i backen och gått sönder så det låg lagellack över hela golvet så det var väl bara att börja plocka upp allt. Mitt i natten klockan 02:47 sitter jag alltså halvnaken på golvet och torkar upp nagellack. Efter ett tag tyckte jag att jag har fått upp allt och gick och la mej. När jag vaknade i morse så såg det ganska bra ut men man kan ändå se lite av nagellacken kvar på golvet. Lär ju gå ner och rota i pappas verkstad efter nått aceton att ta bort det med.

Nu ska jag klä på mej och sedan plocka ihop lite saker och sedan äta något och kolla på tv. Vilken härligt tråkig måndag!!
Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0