Jag avslöjar...

Hej, jag tänker nu berätta att jag inte är i skolan eller hos tandläkaren =O !!
Jag är nämligen hemma och myser. Jag började egentligen 10:15 men efter att kollat schemat så såg jag att mellan 11:15 och 13:30 har jag håltimme. Därför valde jag att ta lite extra sovmorgon och sedan kila upp till duschen för att duscha lääänge (fy på mej) samt raka benen och ha hårinpackning. Nu sitter jag här i soffan denna fina höstdag och smörjer in benen med bodylotion och har ansiktsmask samtidigt väntar på att mitt te ska bli klart. har dock inte bestämt vad för tesort jag ska välja men det blir nog inte påste...

 

Kommentarer
Postat av: Erika !

haha, nej inga sa något! :D men det var så sjukt för en polisbil började precis låta när vi börja springa så mötte vi ett killgäng och där springer vi helt genomblöta och så låter polisbilen xD haha, helt sjukt!

2008-09-04 @ 21:29:40
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: Anabanana :D

Haha nej du vill nog inte bo här på landet, tar fan hundra år och dar att komma till skolan, damn att man är född här liksom.. ;) hehe, I know jag är en liten healthy människa av mig.. ;) men det är bra å vara lite onyttig ibland också, man lever ju bara en gång så hit med läsk å chips liksom! ;D Nee men min vikt ligger inte så bra till nu, underviktig enligt läkarna.. :S men jaja..

2008-09-04 @ 22:36:08
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0