I ett försök att se duktig ut

Hejsan svejsan, just nu är jag på "att-vara-duktig-med-skolan-humör" vilket betyder att jag ska sortera lite papper och skriva lite missade anteckningar och maila runt lite saker till mina lärare. Låter kul va??
Men samtidigt är jag rent ut sagt så förbannad att jag vet inte vart jag ska ta vägen, vill bränna ner parken zoo, lr iaf alla som jobbar där. Fyfan va sur ja blev på mitt betyg!! Orkar inte berätta men kan berätta för dom som frågar i skolan så alltså tar jag detta muntligt, jag vill bara kasta något i marken och stampa på massa äpplen (hehe, fråga mej inte vart jag fick äpplen ifrån) men när mamma kommer hem ska jag kasta mej i hennes armar och gråta så hon tycker synd om mej, sen ska jag maila parken zoo och be dom köra upp en flodhäst i ändan sen ska jag maila orsa björnpark och be dom köra upp en peter i ändan... Varken jag eller anneli är nöjda med våra betyg, man har ju fått bättre men orsa är nog värst iaf... fyyyfan va dom inte kan betygsätta.

Nu måste jag fixa det jag tänkte göra ikväll nämligen vara duktig =)

I ett försök att se duktig ut
Min dator, min mobil, min pärm me allt i, halstabletter, en jävla massa papper som ska sorteras och anteckningsblock som innehåller massa anteckningar från
Sandra som jag ska skriva av tills imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0