Dagens händelser

Jahopp, då sitter man här i sitt ostädade rum ensam =P Mina föräldrar har åkt till Italien tills på Lördag natt och min brorsa är ute och säljer korv med grannen Gustav (som jag brukar säga: Gustaooooouv. Dom är gottlänningar) Hur som helst väntar jag på att Kajsa ska komma över och hämta sitt nya mobil nr. Jag ger nämligen ut 5 stycken comviq kontant startpaket helt gratis.

Idag så var vi på skolans Hunddagis och där var det en dommare för hundutställning som hade en mycket intressant föreläning om hunden anatomi och hur man bedömmer en hund på utställning. Sedan visade hon också några av hunddagisets hundar om vad man ger poäng för och vad standarden är på olika raser och vilka grupper dom tillhör ex. sällskapshund, vinthund, vall och arbetshund, terrier m.m. Det ar iaf 10 olika grupper som man har delat upp hundarna i men i andra länder finns fler grupper.

Har väl inte så mycket mer att säga för jag orkar itne skriva mer just nu. Tänkte skriva klart mitt jävla arbete i Religionskunsakp A som handlar om livsåskådning....Blä va trist!!

Kommentarer
Postat av: malin

var tio grupper rose, hehee, jag låter som en besserwisser ;)

2008-09-25 @ 07:05:21
URL: http://maooowlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0