Cosmonova idag!

Hej, idag är jag lite bättre än igår men dock så låter jag som om jag vore värsta sjuklingen. Hur som helst så ska jag åka till stan om ca en timme och träffa min kusin Anette och sedan drar vi till Cosmonova och hämtar ut våra biljetter. Det ska bli så sjukt roligt!! Det sjukaste är att vi ska se två filmer på rad, hur ofta är det någon som gör det egentligen?? Så om vi inte får stanna kvar i biosalen efter första filmen så kommer det bli massa spring runt halva naturhistoriska innan vi ställer oss i kön igen för att få gå in haha.

Det som blev fel var bokningen igår som jag gjorde på deras hemsida. Jag bokade för två barn (under 18, fast egentligen är Anette 21 scchhh) men då trodde datorn att ja skulle ha två vuxenbiljetter och sen fick ja boka om 100ggr och varje gång så ville den bara boka för två vuxna snacka om att jag fick damp men jag bokade för två barn där vi får betala för vuxna så när vi ska hämta ut biljetterna så kommer det väl ordna sej med det där. Det är ju bara att säga att vi är två barn *host* och betala 100 istället för 170.

Efter bion ska vi nog dra till gallerian för jag vill köpa en till tröja som jag har på mej nu (den där turkosa som jag hade i måndags, kolla längre ner) den är så sjukt skön och snygg så jag måste ha en till men tyvärr färgar den av sej som fan så den måste handtvättas =(



Nu till nästa ämne, min mobil dampar satan och jag överdriver inte, den ska fanimej in på lagning, det är den bästa mobil jag haft så jag tänker inte köpa en ny och sen så har jag ju bara haft den sen i början av december. Strax efter att jag köpte den började den dampa med laddningen av batteriet. 9 av 10 gånger som man sätter in mobilladdaren i mobilen så står det "laddar okänt batteri" va fan är det för skit?? Så då måste man ta ut laddaren och dra ut batteriet och sätta in den igen och då om man har tur börjar den ladda på riktigt. När den laddar fel så laddar den upp 1% var 5 minut så ni kan ju gissa hur lång tid det tar innan den kommer upp i 100%. Sen så drar mobilen mer batteri efter en sådan felladdning att man måste ladda om den efter en dag. Sedan så glappar den så när man laddar måste man vara försiktig när man hanterar mobilen för helt plötsligt kan den stänga av sej och börja "laddar okänt batteri" eller så startar man den igen och så laddar den "okänt" batteri igen. Om den inte går att laga får fan dom ge mej en ny! Jag har två års garanti och detta är programfel och inte jag som har haft sönder den för jah har bara tappat den några gånger och det var långt efter att den började dampa!

Kommentarer
Postat av: Anabanana :D

Jo jag var betydligt mer "mullig" när jag gick i ettan, om man jämför med förra sommren och som jag väger idag har jag liksom tappat 15 kg (!) det är sjukt..inte alls bra på så kort tid.. :S nee jag klarar typ inte å "svulla" haha.. :P

2008-09-06 @ 19:03:58
URL: http://annsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0