Bloggtorka!!

Hej, ledsen att jag skrivit så lite men jag har haft en väldigt svår tid. Men snart lär det väl ljusna hoppas jag. Ni kanske undrar vad jag sysslat med och det är så att jag har gjort det som fallit mej in. Har jag inte haft lust att gå upp på morgonen och gått till skolan så har jag inte heller gjort det osv.
Just nu stter jag hos Kajsa och vi har haft så sjukt trevlig kväll ikväll. Först fick jag träffa hennes morsas nya valp (bordercollie) super söt! Sedan så drog jag och Kajsa ner till centrum och köpte grillad kyckling, revbensspjäll snacks och cola. När vi kom tillbaka igen så hjälpte Alexander (Kajsas lillebror) oss att fritera pommes i kastrull för vi visste inte hur man gjorde det. Skit snällt av honom iaf =)
Sedan gick vi över till Kajsas lägenhet och å upp allt samtidigt som vi kollade på simpsona och family guy. Vi hade så sjukt trevligt och höll flera gånger på att garva ihjäl oss för att vi fulade runt som fan!

Nu sitter Kajsa och snackar me sin ?kille? från USA så jag tänkte att jag kunde passa på att blogga lite.

I veckan kommer det vara fullt upp vilket jag gillar
Tisdag: Träffa Julia och kolla på när hon är på simhopp och sedan sova hos henne samt träffa Jonathan ett litet tag                    innan sängdags.
Onsdag: Ska jag vara hemma och umgås med familjen nu innan jag åker på praktik
Torsdag: Ska jag jobba på stadion kl 19:30 och sedan sova hos Julia igen
Fredag: Tänkte jag vara hemma och packa ihop inför praktiken
Lördag: Åka till Sandra med mina saker, sedan sova där men det blir också 18års fest hos Carro men bara en kortis för                 jag och Sandra har en del att göra.
Söndag: Vara med Sandra och sedan klockan 18:10 (tror jag) går planet till Storuman från Arlanda fyfan vad nervös och spänd jag kommer vara då!!!

Nu tänkte jag sitta och tjuvlyssna på va kajsa och hennes ?kille? sncakar om för dom snackar om fyrhjuingar och motorcyklar och då är jag på hugget kan jag säga =P

Kommentarer
Postat av: Kusin

hej! hur är det? ja har börjat blogga igen haha, hade ett uppehåll ett tag, men nu e ja tillbaka!

Hoppas allt går bra me allt som går mindre bra :P

kram!

2008-10-01 @ 00:28:57
URL: http://ankarstav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0