JAG BLIR GALEN!!!

Nu börjar det hetta till här uppe blir snart galen på allt...Är det då man kallas skogstokig? Jag vill vara kvar här men jag börjar känna mej konstig psykiskt. Jag börjar nog bli galen faktiskt, känner mej hög hela dagarna men på kvällen kommer en annan kick som gör mej lika galen fast på ett annat sätt och sedan när jag sover drömmer jag sånt jag inte borde vilket gör mej ännu mer galen! Jag måste fan ha blivit skogstokig!!

Jag får blackouts och skit eller hur det nu stavas. Helt plötsligt stannar jag upp och allt blir svart eller så kommer konstiga blider upp framför mej och det känns inte bra. Blir bara förvirrad.

Vad fan ska jag göra?

Snälla låt mej vakna upp ur mardrömmen och allt blir som vanligt igen.

Vill bara säga tack till: David som får mej att orka
                                        Kajsa som finns där för mej alltid
                                        Sandra som får mej att skratta
                                        Kennth och Catte som får mej att tänka på annat
                                        John som lär mej mer engelska
                                        Hundarna som altid är så glada
                                        Hästen Gandur som ger mej frihet och fart

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

I will always try to make you laugh :)



Skitbra engelska jag vet, men fan John får väl lära mig engelska oxå ;D

2008-10-15 @ 21:48:11
URL: http://sandwish.blogg.se/
Postat av: Anonym

va vet du om å vara hög?



Think i know, i always know... your'e sweet

2008-10-15 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0