Trött

Nu är jag hemma efter en halv dag i skolan och en halv dag ute på stan.
Jag hade en skön sovmorgon men inte så jätte skön eftersom Älskling var tvungen att gå till jobbet och lämna mej ensam kvar i hans stora säng :( när jag kom upp hade alla dragit så jag blev sist från honom som vanligt typ. I skolan fick jag och min grupp som håller på med kamphundar svar från polisen om vilka straff man kan få osv.
sen blev det lunch, jag och fyra till gick till donken i liljeholmen för att äta eftersom skolans mat var bajs typ. Jag tog en gormé chicken grill som inte alls var så god så jag käka upp Tiias och Alexandras grekiska sallader istället =P
Efter så drog jag till stan för att träffa Agnes. Vi tog en glass i gallerian och snacka om lite allt möjligt. Det var trevligt att träffa henne igen och Theo hade vuxit en hel del sedan sist XP
Nu ska jag sätta på mej bikinin och gå ut och sola medans ja ska göra min APU-rapport som ska vara klar så fort som möjligt.

image72
Theo somna i sin vagn på centralen :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0