Tappade mobilen 8|

Idag har jag solat och hoppart studsmatta med Jonathan och hans styvsyskon. Vi blötte studsmattan med kattvatten och sen fick en stå och spola vatten på dom som hoppade, det va skit kul. På eftermiddagen drog jag och Julia till stallet och red Comet och M;onthy. Efter halva ridningen upptäckte jag att jag hade tappat min mobil och vi letade som fan men hittade den aldrig. När vi kom tillbaka till stallet igen så ringde jag MIa från Annelis mobil och Mia sa att den måste hittas så hon skulle komma till stallet och hjälpa oss. Det vi inte visste var att Mia hade dragit me hela familjen typ utom Nil. Så vi va 8 pers och letade efter min mobil. Det jobbiga var va att min mobil hade bara 16% batteri i morse vilket brtöd att det bara fanns högst 10% kvar. Björn, Jonathans pappa ringde efter den 18 gånger sen dog min mobil och ja höll på att ge upp men inte dom. Sen så ringer Mia och berättar att hon hittat mobilen. Hon, Julia, Varja, Nino och Vilda hade börjat gå från andra hållet och hittat den. Fan va glad jag blev =D

Btw så fick jag nya Jeans igår av Jonathan Lee jeans =D dom va inte billiga så ja fatta inte att ja fick dom. Han va skyldig mej 200 för tröjorna som ja köpte till honom och ja förväntade mej inte att han skulle betala mer men han betala jeansen. Jag ska köpa något riktigt fint till honom efter sommarn då jag har pengar =)

Nästa vecka ska jag färga håret på Nino. Han blev inspererad av Jonathans färg så nu har jag fått uppdraget att köpa samma färg till honom. Fatta, Nino är bara 9 år och får färga håret för sin morsa. Nu snackar vi stark färg. Snart kommer väl hela familjen vara svartblå i skallen, funderar på att färga det jag med i höst när jag slutar jobba. Eller ska ja ghålla mej till lila?? Kanske kan färga både lila och blå  =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0