Skyller på huvudvärk

God förmiddag på er alla. Idag så började jag 9:30 men jag orkade inte gå upp så jag skyllde på huvudvärk och stannade hemma enda lektionen före lunch. Jag har redovisning idag efter lunch som jag ska gå på och sen slutar jag ;)
Asså det är sjukt hur skönt väder det är ute nu för tiden. Blev nästan lite rädd när jag hörde att det hade snöat 38cm i dalarna/rättvik.

Ni fattar itne hur sjukt sugen på katt eller hund jag är! helst katt tror jag för det är inte så mycket att ta hand om nu när man går i skolan och så. Min kompis Alex fick en katt i 18års present  JAG VILL OXÅ HA!!!!!! Sandra ge mej!

Idag ska jag också färgar håret på älskling, det är första gången han färgar över huvudtaget så det kommer bli spännande det här. Svart har han valt och jag har bestämt att det som blir över av färgen ska jag ha till mitt underhår ;)

Nä nu ska jag kolla att jag har med mej allt och sen ska jag gå till bussen. vi hörs kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0