Grillning

Fan va ja e hungrig. Jag har typ inte ätit nått idag mer än frukost och fika. Sen har jag ridit Comet och det tog på krafterna att hoppträna med honom och samtidigt stå i gassande sol och försöka lära Jonathans syster och styvsyster att rida, så när jag kom hem till Jonathan igen så somna jag i Jonathans knä medan han spela Halo 3 med Nino. Sen har jag sjukt ont i sittbenet/rumpan för att cykelturen från Hagaberg till Felino i G-berg var förjävlig. Mias cykel hade en smal och stenhård sadel så ni kan ju gissa hur skönt man satt på den. När vi väl var där så beställde vi en trekronor och dela på. Jag åt bara pålägget på min pizza sen var jag mätt och Jonathan åt allt på sin halva.

Ikvälls ska jag och Jonathan se "The Eye" som han laddade hem medan jag var i Orsa. Det blir chips och läsk till det. Men innan blir det ÅRETS FÖRSTA GRILLNING med Jonathans grannar. Ska blir sjukt gott sålänge man slitter (som jag säger: "beaneeessås" Fy för det. Har typ ätit sönder det förra sommaren.

Aja nu måste jag gå och vara social och hjälpa till med städningen (blää) för imorgon är det visning på huset =) Gullvivevägen 20nått i Hagaberg XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0