Kim, Martin och Agnes med sin Theo <3

Imorgon så ska jag träffa Kim och hennes kille Martin. Jag och Jonathan ska till dom och kolla på film och äta mysig middag samt klappa på nya valpen som kom idag. SANDRA DET ÄR EN BLANDSTAFFE!!!!!!!!!!
Ska lägga upp bilder på BDB på valpen och kvällen.
Sen efter middagen ska jag och Jonathan till mej och sova för vi vill inte åka till Ingarö mitt i natten ända från Tullinge.

Jag orkar inte skriva så mycket ikväll tror ja men ja kan skriva att ja ska försöka bli kompis me Agnes igen för att ja tror att både hon och ja vuxit och hamnat på liknande nivå igen. Jag ska göra ett försök och hittills så går det bra men ja vill undvika Emma så mycket som möjligt. Måste prata me Agnes först om hur allt ligger till så det inte blir några missförstånd.

Agnes fyller 18 den 23 April och hennes Theo 1 den 19 April och ja ska köpa dem båda nått men ja vet inte vad. Några tips??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0