Dagens händelser

Idag fick Ingela, min granne, följa me till stallet och rida. hon var duktig trotts att Comet inte kunde ha nån sadel och Monty bara bråka på volten. Hon var lite mesig mot Monty så ja fick gasta lite på henne om att vara mer envis. Förstår hur irriterad Anneli blev när ja mesa i början me Comet :P ja ska kolla om jag kan få några bilder av henne päron så ja kan lägga upp på BDB :)

Efter ridningen som va 1,5timme så åkte vi hem och vi somna nästan :P men för att hålla oss vakna så läste vi lite Kalle Anka men sen vid halv 7 ikväll ringde pappa och fråga om ja skulle åka me och handla den italienska läsken. Vi hitta en ny smak me Lime-smak och den va god :) den e inte på låtsas som alla annan läsk utan den här är riktig och kostar typ 10kr för 2dl :O

Efter middagen så satte ja mej vid datan och kollade, som nästan varje kväll, på aftonbladet, expressen och metro nyheterna på deras sidor, gjorde några roliga test på expressens sida och sen kollade ja om det fanns nått kul att garva åt på www.bellasuger.se och det fanns det som vanligt XD sen gick ja in på Kenzas blogg och kolla lite om hon skrivit nått kul men det va inte så mycket ikväll som intresserade mej. Men jag gillar henne lite och sen så e hon 100ggr bättre än blondinbella.

Jag e oxå lite sotis för att Jonathan har typ askul just nu me sina kompisar och här sitter ja och bloggar...kul liv man har va??? Måste fan göra nått åt det!!! och det gör ja fast det är svårt. Ska nog fixa en middag och bjuda lite kompisar från bla klassen.


Vad ska jag göra mer ikväll? jag är ju inte trött trotts att ja gick upp halv nio idag. KOmmer aldrig kunna somna om ja går och sover nu. Ska nog lyssna klart på Blues Brothers skivan som ja bara va tvungen att lyssna på för att min brorsa såg första filmen igårkväll...ja kanske ska sätta på och kolla på tvåan??

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0