Blondinbella

Hej. Som mni kanske märkar gillar jag att lägga upp många lite kortare inlägg varje dag då jag får lust att berätta nått. Själv tycker jag det känns lättare att läsa :) Men det var inte det jag vile berätta utan detta..
FAN det gick inte att ladda upp bilden men ja kan skicka länken

http://www.youtube.com/watch?v=SyorieNDv7E&NR=1

Där ser ni blondinbella hemma hos sej. Är inte hon MIJLONÄR???? Isf borde hon och hennes familj ha råd med att göra om köket. Min familj är inte miljonärer och tillhör den skl "Arbetarklassen" och våran villa på 291m2 är nästan helt nyrenoverat och värsta lyxen om man jämför me hennes lya som dessutom är en lägenhet. Man har ju sett hur hennes rum ser ut oxå. Sluta satsa på minkjackor och renovera forfan!!!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Shinju

Hej. Du är ett STORT skämt.



Läste just att du skrivit en lång radiramsa om ditt hemska liv på Blondinbella.se. (Komentarerna)



Well. Klickade då in på din blogg för att se vad du var för en tös, och får se ett inlägg om blondinbellas "fula" kök.'



Du har nyss suttit och skrivit till blondinbella att man kan ha det "värre ställt" men endå vara happy.

Och sen klagar du på hennes kök och tycker att hon (eftersom ni gjort det) borde renovera,'



"värsta lyxen lixxxom"



...nej, genomuselt, patetiskt. Avundsjuk, du?

Neh, inte alls.



Ha en bra fortsättning och skriv till min mail om du vill ge en komentar tillbaka;



[email protected]

2008-06-11 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0