Bloggdesign och dagens händelser

Hej...IGEN... Ni kanske undrar varför min blogg ser ut som den gör? nyss va den rosa men igårkväll ville ja ändra lite och göra om lite på designen MEN nej det gick inte utan det rosa fanns kvar så ja bad min kompis osm oxå bloggar att hjälpa mej. Hon lyckades men efter ett tag så försvann allt och blev vitt. Det är anledningen till att det ser ut som det gör men jag ska snart se till att fixa det. Jag hade tänkt att ha flames som bakrund så vi får väl se hur det blir med det.

Dagens händelser
Idag vakna jag vid hlav tio (jag vet inte vad som flugit i mej men jag kan inte sova längre trotts att ja somna vid 2 igår kväll). Aja, när ja vakna åt ja frukost och fick sen springa in i duschen eftersom pappa renoverar vårt badrum på nedervåningen så måste han stänga av vattnet i hela huset. Aja, när ja står i duschen kommer mamma och vill in och säga att hon ska till stan och köpa nånväska, så ja bad henne vänta 15 minuter så ja kunde hinna klart och sätta på mej kläder så ja kunde följa me.
När mamma köpt sin väska gick vi förbi "skouno" och då sa mamma att dom hade ett par ascoola skor som hon ville att ja skulle ha. När ja såg dom så såg ja att det var dom som jag så länge viljat ha så ja köpte dom :)
image9
Kostade 398kr :) man kan vika ner dom, som ni ser på den vänstra skon. Dom ska jag ha
ikväll när ja ska träffa älskling, Kim och Martin <3 och Elvis såklart.

PÅMINN MEJ OM ATT INTE GLÖMMA DIGITALKAMERAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Dragana

OMG vilka snygga skor!

2008-03-29 @ 15:32:13
URL: http://iseedee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0