Typiskt sommarlovsdag...

Hej på er. Sitter uppe i tvrummet me min dator och bloggar lite. Min brorsa satt ett tag med mej och kollade på tvn, barnkanalen, men han drog sedan över till grannen och lät tvn stå på. Tror han att jag vill se på barnkanalen eller?? Aja, vet inte vad jag ska göra idag för hon som jag skulle träffa svarar inte när jag försöker höra av mej till henne och ska jag vara ärlig så orkar jag inte åka någonstans så hon får komma hit. Jag önska att min andra granne var hemma så jag kunde hitta på något med henne. Eller ännu bättre, få vara med älsklnig men han e på jobbet som vanligt.

Så har ni något tips på vad jag kan göra idag??

Dagens bild blir på smultron, har några ute i trädgården men dom har inte mognat ännu


Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

gott med smultron!

2008-06-12 @ 14:59:13
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0