Taskig uppdatering =/

Hej allihopa. Sitter här på min sängkant och önskar att jag låg. Har satt på mej mitt nattlinne som jag aldrig använt men haft i typ ett halvår. Sexigt som fan men jag tänker inte ladda upp någon bild på det när jag har det på mej för vad ska folk tro om mig då??
Kan iaf säga att det är svart silke från H&M för 180kr.

Jag har idag varit med Joanthan på hans jobb, det var jag igår också =P
Jag fick hjälpa till att mäta och göra betong till ett par stolpar som ska hålla upp en stuga. Jag fick låna Jonathans byxor så jag också fick vara sexig XP
Tyvärr öste det ner då och då så man blev lite kall. Imogron så ska jag träffa Agnes. Vi vet dock inte vad vi ska göra för att mina pengar sitter fast på mitt kort som har dampat loss så jag får inte ut några. Borde ringa Nordéa men det tänker jag inte nu får om jag får ett nytt kort får jag ju tillgång till pengarna och då kommer jag slösa bort dom innan jag får nya.

Aja, nu har jag tagit några bilder på mina nya kläder. Tyvärr inte på mina underkläder eftersom dom hamnat i tvätten och morsan är sjukt seg på att tvätta dem. Egentligen kan jag tvätta dem själv men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte så jag tar något annat sålänge.


Bild 1: Mina sjukt coola skor från skouno för bara 400kr
Bild 2: Jag i min otroligt bekväma klänning, köpt på H&M för 98krREA
Bild 3: Lila med gula...mönster
Bild 4: Skouno-skorna. Lee Jeans kostade över 1200kr men Jonathan köpte dem till mej för ett specialpris. Vit topp för 80kr H&M
Bild 5: Jeansen som egentligen är svarta men blixten sabbar
Bild 6: Jag och min tjocka kropp, fy fan!! Dålig solbränna, är fan lika rosa som min bikini. Men det är inte mej jag ska visa utan förra årets bikini som jag har använt 4 gånger för att jag hade en annan förra året. Köpt på stadium för typ 400kr sammanlagt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0