Sorry för taskig uppdatering

Tja, ska jag vara ärlig har jag inte haft någon lust att blogga för jag har gjort så mycket annat kul. Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan åka till farfar och klippa gräset m.m. eftersom han legat på sjukan behöver han hjälp. Efter ska ja g till Jonathan och gosa ner honom. Imorgon kl.5 på morgonen ska vi till skåne, gissar att vi inte kommer komma iväg för ens 8-9 eftersom mia och björn ska få upp 5 andra småbarn som också ska me i bilen.

På söndag kommer jag hem igen men kan inte blogga för ens på måndag då jag har internet igen. Jonathan och hans familj har inte hunnit flytta bredbandet ännu till nya huset =/

Har ni hört vad som händer på Tisdag?? Katastrof för mej och 100 000 andra som bor i Stockholm och är helt beroende av buss. Sls bussar kommer gå i strejk, alltså inte bussarna utan dem som kör. Hoppas det inte varar länge men helst vill jag att det inte blir strejk alls.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0