" Ska mamma sova här inatt också?"

Hej, sitter i Jonathans stuga och väntar in tiden =P ska åka me det jävla pappret till skolan så dom håller käft sen =P
Undertiden kom ja på att igår och "typ" alltid blir jag kallad mamma. Jonathan, hans pappa och alla andra i "familjen" kallar mej mamma. Förr var det mamma 2 men nu har jag fått heta bara mamma. Käns lite kul för jag har ju ingen riktigt unge för utom Tjoffsan och Myran men dom är liksom råttor.
Fick reda på att eftersom jag tar så mycket ansvar här och passar ungarna m.m. så har jag börjat kallas mamma och Mia som egentligen är mamma kallas mammen. Så mia är från och med nu mammen och jag mamma? =S
Aja, har inte så mycket att skriva om nu. Hittade min digitalkamera så jag ska ta lite bilder på att kläderna jag har köpt den senaste veckan =D

Imorgon så ska jag hjälpa till med filminspelning i stallet. Vet inte vad för film det är men vi ska iaf släppa löshästarna så de rymmer och så ska dom filma när dom rymmer upp mot gatan samt lite scener i stallet. Ska bli askul men jag har inte en blekaste aning om vad det är för film men lär få reda på det imorgon ;-P
Ska ta lite bilder och lägga upp på BDB samt här på bloggen =) får se när jag får tid eftersom jag ska göra klart min APU-rapport och maila in innan fredag då jag åker bort i 3 dagar till Orsa för att kolla på djuren i björnparken där ja va på praktik och sedan ska vi hitta på lite andra aktiviteter =D

<3 kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0