Pappas jobb

Hej, de senaste dagarna har jag inte varit hemma. Kom hem igår men jag orkade inte blogga något då. I tisdags avlivade jag Tjoffsan och Myran. Det var jobbigt. Jag hade Kajsa och Ingela med mej in i rummet och dom grät dom också. Efteråt drog pappa och Ingela hem medan jag och Kajsa drog till henne för att hämta pengar så vi kunde köpa present till hennes syster Kim som fyllde 20. Grattis till henne!!!
Jag och Kajsa hade köpt med kinamat till middag men Kim fick hälften av mitt för jag orkade inte. Senare på kvällen åkte jag hem till Jonathan och sov där. Jag sov inte så bra och jag va väldigt ledsen för att råttorna var borta. Gullig so han är så gick han upp och började rota i flyttlådorna efter min gosedjursråtta <3 sen fick jag massa gos och somnade tillslut.
Nästa dag (igår) så skulle Jonathan till jobbet så han gick upp 6:15 som vanligt och själv så låg jag kvar till halv 11 tror jag.
Under dagen plockade jag upp ur Jonathans flyttlådor och sedan cykklade jag, Julia och Nil till Återvall där Jonathan och Julias morsa bor. Det va svinkallt i vattnet men efter ett tag så vande man sej. Sen kollade vi på film och bakade kladdkaka och drack te. Ett tips är att krama ut en halv lime i tet. Supergott!!
Vid 5 så åkte jag hem och mötte mamma i stan så vi åkte tillsammans till Stuvsta och sen fick jag skjuts på hennes cykel =)
Lite senare på kvällen hittade grannen en mus. Vi fångade den och kolla lite på den och den var jukt gullig eftersom det vara var en unge som nyligen lämnat boet. den hade typ lika stort huvud som kroppen och en supersmal svans. Kan lägga upp en bils sen ;)
Nu är jaf på pappas jobb och har varit här sen 7. Sjukt trött är jag också... Hörs senare

Kommentarer
Postat av: M

=) Kul att du tyckte till i min blogg =)

2008-06-26 @ 13:22:16
URL: http://musiqfaq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0