P3 med Bella

Orkade inte lyssna på Blondinbella i måndags på P3 eller när det nu var men jag kollade upp det nu ikväll på deras hemsida :) Va ganska intressant och lyssna på. Alltså, Blondinbella ger mej damp ibland och jag fattar inte hur hon tänker men alla tänker vi olika. Vissa tips är smarta att följa och ibland berättar hon riktigt smarta saker.
Jag kan förstå att folk inte gillar henne t.o.m. hatar henne. Att uttrycka sig som hon gör kan ju påverka läsarna väldigt mycket. Även om man inte läser hennes blogg så ser man henne i tidningar m.m. men visst hon är säkert riktigt lyckligt lottad. Iaf tycker hon det själv.. hon sa ju själv att hon tyckte om att plugga och sånt. Jag är väldigt målmedveten också men när det gäller att plugga kan jag sega ur ganska ordentligt. Jag brinner ju för miljön och djuren så inom dessa ämnen skulle jag kunna plugga hur mycket som helst nästan.

Angående det som hände i kungsan här om dan är ju sjukt. Att en 17årig tjej som försöker uppfylla sina drömmar råkar ut för sånt skit. Visst jag tycker inte om henne men jag hatar inte henne och jag tycker inte lika lilla om henne som förr.

Aja niu orkar ja inte skriva mer det får li någon annan gång för att mina ögon går i kors
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0