Detta har jag gjort idag...

Jag har...
  • Klivit upp ur min säng och ätit frukost
  • sen klädde ja på mej
  • efter det tog jag upp datorn och satte mej framför tvn och höll min brorsa sällskap medans han kollade
  • jag har bloggat en del
  • jag har läst typ alla nyheter som finns på expressen.se och aftonbladet.se
  • jag har ringt veterinären och kollade lite priser om avlining
  • efter det satt  jag och försökte kolla en bra film till på lördag som mamma och jag ska se på bio men det fanns ingen som båda vi vill se
  • sen kom pappa, han och jag åt rester till middag
  • och nu sitter jag här och ska gå och fixa mina mckläder som är nytvättade
  • sen ska jag köra till Rosenhill och fika

    ...Tjao vi hörs

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

jepp lite den stilen :P

2008-06-12 @ 21:53:01
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Parre

svar: ja, det kan de nog, det är bara att kolla deras hemsida. nu på sommaren lär den ju inte hålla länge, kanske en vecka eller så

2008-06-13 @ 15:21:46
URL: http://piwa.blogg.se/
Postat av: Lilja

Svar: Jag själv skulle aldrig klara av att stanna kvar hos någon som gjort så mot mig. Inte för att han gjorde något, men att vara tvungen att möta hans familj skulle vara traumatiskt för mig.

Dock har jag svårt att släppa saker. Killen kanske är den gulligaste i världen, du kanske tog rätt beslut.

2008-06-14 @ 11:06:42
URL: http://baralilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0