Vilken underbar dag =D

Jag tror inte jag har haft tråkigt en sekund idag för utom när jag satt på t-banan hem.
Dagen började med att jag gick upp kvar i 7 för att sedan gå till bussen och åka till jobbet. Jag såg inte fram emot det eftersom det bara e jag som kan svenska där typ... Ville mycket hellre ligga kvar bredvid älskling som sov så sött. Han e nog fan sötast när han sover =P

Aja, det var lugnt på bussen (som äntligen börjat gå igen) jag var faktiskt den enda tills jag kom till Henriksdal då det gick på några. När jag kom till jobbet (grand hotel i sthlm) så bytte ja om och gick ner till matsalen och käka frukost. Kl. 9 träffade jag dem som jag skulle jobba med och det visade sej att en av dem var ny och kan FYTANDE svenska så vi skoja runt i hotellet och snacka skit för att det fanns inget att städa XD
sedan så slutade jag 2 fast jag skulle skuta 3 men min chef sa att jag skulle sluta 2. Det var ganska skönt faktiskt.

När jag kom till centralen så stötte jag på en gammal klass kompis (vi gick i samma klass i tre dagar sen bytte jag gymnasium).

När jag satte mej på t-banan mot fruängen kom jag på att jag inte hade ett skit att göra när jag kom hem. Så jag smsa Sara och fråga va hon gjorde ikväll.
Det blev iaf så att ag hängde med henne och hennes kille Lillen till gustavsberg med bilen och badade lite. Sen ringde Lillens ena kompis och fråga om vi ville åka gocart. Skl vi ville men jag hade inga pengar. Det gjorde inget eftersom det var gratis =D
Vi drog me bilen till Älvsjö där hans kompis och 15killar till väntade.

fan vakul jag hade för vi fick åka RIKTIG gocart (utan spärr) i en timme och en kvart. Det var så jävla sjukt kul. Vi hade 8 bilar som man fick dela två och två me men en fick åka ensam hela tiden. Lyx tänkte ja men sen kom jag på hur sjukt jobbigt det var att köra. Har träningsvärk i höger underarm eftersom man behövde hålla ratten hårt när man svängde och sen så blev jag sjukt svettig och som itne det vore nog har jag en liten blåsa på vänster handflata för att ratten skavde (handskar nästan gång). Jag och Sara kom iaf sist men vi hade ju typ aldrig kört förut så... =P

Imorgon blir det antagligen gocart igen om jag återhämtat mej. Annars tittar ja bara på och åker lite. Jonathan kanske ska få följa me oxå men då måste han dissa sin kompis.

Puss på er så hörs vi vid ett senare tillälle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0