Tråkig lördag

Veckans roligaste dag blev veckans tråkigaste. Det fanns ingen att träffa idag, farfar var mer död än levande när vi kom till sjukhuset och träffade honom (mår jätte dåligt för det). Han sov när vi kom och han blev väldigt förskräckt när pappa väkte honom så för att det inte skulle bli för mycket för honom gick jag och mamma och satte oss på parkeringen och väntade.

Min brorsa är sjukt kaxig och dum så även han har förstört min lördag. Jag spelade lite på internet men dog bara. Nille orkar inte fixa fest ikväll igen. Han hade en igår men hörde aldrig av sej till mej för ens klockan va typ halv ett och då va ja trött och orkade inte åka till festen. fast den bara ligger mindre än 10 minuter med buss från mej. Som om inte det vore nog så har jag ont i nacken. Det enda som fått mej på bra humör idag är middagen för då köpte vi hem thaimat och det var jätte gott.

Nu vet jag inte vad jag ska göra resten av kvällen, får väl hoppas på att det blir nån bra film på tv eller att Nille hör av sej, annars lär ja ruttna bort här i soffan vid min dator och tycka synd om mej själv... Ja livet är hårt.... =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0